13 Eylül 2014 Cumartesi

Dior Capture Totale

Bugün sizlerle en bi çok sevdiğim fondötenimi yazmak istedim. #Dior Capture Totale. Ürünümü #Boyner mağazasından aldım. Oradaki marka uzmanı ürünün aslında bana uygun olmadığını söyledi çünkü ürünü 30 yaş üstüne veriyorlar genelde ama lekelere iyi geldiği için ben hiç düşünmeden aldım. Beyaz tenli olduğum için en açik tonu 010 #ivory i tercih ettim. Ama belirtmeliyim ki yinede yarım ton belki 1 ton kadar koyu kalıyor yinede.
Bir fondötene göre çok çok ince yapılı bir ürün ve çok severek kullanıyorum. Bb krem kadar hafif orta derece bir kapatıcılığa sahip. Cildinizde ağır his bırakmıyor. Gün içinde kalıcı tekrar tekrar tazelemek gerekmiyor. 
Ürün 15 #spf ve 30 ml. Yuvarlak ve geniş bir yüze sahibim 1 nohut tanesi büyüklüğünde yetiyor. Bütün yüzümü kaplıyor. Kızarıklık problemine sahip oldugum için yalnızca yanak bölgeme uygulamayı tercih ediyorum. 

Ben ürünü parmakla uygulama taraftarıyım çunkü daha iyi bi sonuç aliyorum ama tabiki önce fırcayla bir taslak oluşturuyorum. Bu işlem icin elimde mevcut olan #Real #Techniques markasının süngeri veya #foundation brush kullanıyorum. Fırça için çok olumlu şeyler söyleyemicem ama hiç yoktan iyidir. Bu konuda mac fazlasıyla başarılı. Fondöteninizin çok kaliteli olması fırçanız veya uygulama işleminizin başarılı olup olmamasıyla tamamlanır. Yüzünüzü tanımanız ciltdinizin alt tonunu bilmeniz önemli dogru ten makyajında cildinizin ihtiyacı kadarını karşılamanız gerekir. Daha fazlası yada daha azı degil. Öncelikle doğru fondöteni bulmanız sonra doğru uygula yapmanız gerekir. Mutlu sağlıklı ve güzellik dolu günleeeer dilerimmmm 💋

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder