15 Eylül 2014 Pazartesi

Dior Hydra Life

En son yazımı sonbahar esintileri ile bilikte olan nem ihtiyacımızı gidermek için vucudumuzun kurumamasına yönelik krem yazısi paylaşmıştım şimdide 4 mevsim yüzümüzün ihtiyacı olan nemi karşılamak için Dior hydra life nemlendiricinin yazısını yazıcağım..

Dior zerafetini her ürününde olduğu gibi bunda da konuşturmuş cam bir kutuya sahip. Koruması benim hoşuma gitti. Kullanırken tozlanmıyor bu benim için önemli çünkü bu tarz sıkmalı olmayan ürünler çabuk toz topluyor ve kullanırken cildinize toz sürmüş gibi hissediyorsunuz.  O koruma kapakları bu yüzden benim ilk tercihlerimdendir.
kreme gelecek olursak;

Yapısı gördüğünüz gibi #ipek gibi ve inanılmaz güzel. #hydra demişler ve çok haklı demişler cildimde sanki sular geziyormuş gibi hissediyorum bütün gün nemi yüzüme hapsediyor ve bu beni çok memnun ediyor. Kokusu bana temizliği ferahlığı ve pamuk kokusunu hatırlatıyor. Yüzüme bir aydınlık verdiğini hissediyorum, belkide ben çok sevdiğim için o şekilde hissediyor olabilirim ama oldukça memnunum. Tavsiye eder miyim? Evet kuru cilde sahipseniz fazlasıyla tavsiye ederim. Nemlendirme konusunda oldukça güçlü ve başarılı. Tahminen 6 ay kadar yetebileceğini düşünüyorum. Diiger nemlendiricilerle kıyaslarsam Elizabeth Arden'in gece kremiyle kıyaslarsam yakın dokuda ama gece kremini ben günlük kullandım o haliyle birbirine yakın diyebilirim Clinique'nin sarı nemlendiricisiyle kıyaslarsam da o sarı nemlendirici makyaj öncesi baz gibi kullanılır. O yüzden clinique den kat ve kat daha fazla sizi memnun edecektir. Kuru cildlerin makyaj yapmadan önce yüzlerini nemlendirerek makyaja hazırlamanız gerekir. Yaglı cildler pudrayla kendini dengelerken kuru cildin herzaman nemlendiriciye ihtiyacı vardır aksi takdirde kusurlu bir görünüm elde edersiniz. Yüzünü nemledirmeden önce cildinizi temizleyin tonik ile rahatladın ardından nemlendirin. Cildinize iyi bakım çunku herşeyi değiştirebilirsiniz ama cildinizi asla sağlıklı günler diliyorummm 😚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder