28 Eylül 2014 Pazar

#Mac Alışverişim

Bu gün #Gratis'e indirimin son kırıntılarına bakmak için sevgili arkadaşım Büşra Tarhan ile #Akbatının yolunu tuttuk. Amacım #apples krem allık paletini almaktı ama kısmet değilmiş. Alışveriş esnasında #mac e girip etrafı karıştırırken işte bu ekonomi mucizesi seti buldum uzmanın dediğine göre 300'ü geçkin bir fiyata gelen bu 4 ürünü ben çok makul bir fiyata almış oldum.
Böyle bir cici çantanın içinde toparlanmış göz makyajını tamamlayıcı ürünler ile dolu.

Ilk olarak siyah göz kalemi ama sevinmeyin ćok simli denemez ama ışıltılı tatlı bir kalem çok dağılmıyor ama hiç dağılmıyor da diyemeyeceğim. 


Vee #rimel bazı ben beğendim beklentinizi karşılar. Lakin ben bazı çok gerekli bulmuyorum. Bu kitin içinde bu makul fiyata bulduğum için aldım.

Bu #rimeli de #blogger arkadaşım Betül Efek daha önce kullandığı ve beğendiği için tereddüt etmedim açıkcası. Ama üstün bir performansı yok günlük kullanım için uygun buldum.

Makyaj çıkarıcısı da #mac'e uygun bir urun olmus. Göz makyajını güzel çıkıyor. Ben bu kiti sevdim umarım sizde seversiniz. Sağlıklı günler diliyorummmm :)) 

2 yorum:

  1. güle güle kullan fıstık :)) iyi alışveriş çıkarttık ;)

    YanıtlaSil
  2. Sende aldıklarını fıstık tekrarlanmalı :)))

    YanıtlaSil