8 Ekim 2014 Çarşamba

Doğum günü ganimetleri...

Gelelim eylül sonu ekim başı ganimetlerime... Doğum günüm nedeniyle kendimin ve arkadaşlarımın beni ödüllendirmesi sonucu çoğalan ürünlerimin bir kısmını görmektesiniz. Kampanyalar ve ürünler hakkında genel bilgi verecegim şuan ürünleri tek tek zaman içinde incelerim muhtemelen ilk olarak #watsons dan aldığım #nivea üçlüsü henüz kullanmadım kuru bir cildim ve urunden ümitliyim. Hediye gelen #the #balm ürünlerim baytam indirimde yüzde 50 delerdi #gratis te bildiğiniz gibi. Kadıköyden akmarın sokağındaki six den aldığım takılarım inanin inanılmaz indirimdelerdi.#mac in o super seti yazısı mevcud. #Lancome un ikili ürünü yakında yazısı gelicek ve inanılmaz indirimli. #Victoria #secret seti çanta rüyalarıma girdi uyutmadı bebi ve anneciğim doğum günü hediyesi aldı. Veee #bath #and #body #works bu kampanyayı kaçırmayın setlerde bir alana bir bedava super. Yazısı yakında gelicek ysl urunleri ve #yves #rocher alışverişi bununda yazısı mevcud birde #mac fırça temizleyici bununda yazısını en yakın yazanda yazacağım. Ve sanırım ben buna iyiki doğdum derim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder