16 Ekim 2014 Perşembe

Yüz Temizleme Rutinim

Öncelikle fotoğraflarımı arşivden kullandım. Tonlardaki ve kompozisyondaki farklılıkların kusuruna bakmayın lütfen. Yine çok geç tanıştığım bir marka #kielh's #ultra #facial #cleanser beyaz tenlı bir kuru cilt olarak ne sabun ne yıkama jeli kullanmak mümkün değildi. Kuruyup gerilip canım yanardı. Çünkü cild inanılmaz geriliyordu. Ama bu ürün zerre kuruma yapmıyor ve istediğiniz gibi köpür köpür cildi yıkayıp ardından rahatca gerilmeden mimik yapabiliyorsunuz. Denemek amaçlı seyahat boyunu aldım. Almaya devam eder miyim? Evet ederim çünkü temizlerken hep sabun gibi köpüren bir ürünü arıyor ellerim. 

Yüzümü genel olarak gün içinde maruz kaldığım hava şartları ve dış etkenlerin verdiği kiri iyi bir şekilde çıkarıyor. Yoğun bir makyajı ne kadar çıkarır çok bir şey söyleyemem herkese gerekli mi onun hakkında da çok olumlu yorum yapmıyorum çünkü alternatifi çok fazla tercihi çok fazla beni çeken şey içeriğinin biraz temiz olması ve tonik gibi kullanmam içimin rahat etmesini sağlıyor birazda sıkılık hissi veriyor. Bence #bioderma #sensibio #h2o tek başına makyajınızı temizlemekte çok başarılı olmayacaktır. Ama cildinizi rahatlatıp gün içinde kirlenmesini rahatlıkla alıp içinizi rahat ettirecektir.

Ama kesinlikle #sephora pamuklara aşığım bir efsane olan #benri yi denedim pamuk pamuktur dedim tasarruf edeyim dedim. Zarar ettim çünkü #sephora nın öyle bir yapısı var ki ürünü çok kullandırmıyor döktüğünüz kadarını yüzünüze uyguluyor ve pamukta vazgeçemeyecegim bir ürün ve marka. 

Veee göz makyajı çıkarıcım. Yahu biz niye bu kadar geç tanıştık sen neredeydin be adam diyesim geliyo her kullanımda kesinlikle kusursuz çok başarılı yahu işini sapına kadar mükemmel yapıyor. Zarar vermeden hırpalamadan ya kısacası mükemmel tesékkürler #yves #rocher 
Yazısını daha önce yazmıştım. Son olarak da nemlendiriyorum. Yaşım genç cildi çok yormamak gerek. Herşey dozunda güzeldir. Bol bol su için yeşil elma ve domates tüketin doğal maskeler uygulayın sağlıklı ve huzurlu günler dilerim.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder