16 Aralık 2015 Çarşamba

En Sevdiğim Mac Rujlarım ( Kinda Sexy, Mehr, Retro)


Herkese Merhabaaaa :)))

Bu gün en sık kullandığım mac rujlarım hakkında yazmak istedim. Çok fazla pahallı ruja sahip bir insan değilim. çok olmasada fazla sayılabilecek ruja sahibim ama genelde bunlar uygun fiyatlı ürünler. çünkü yapısı güzel olan bir sürü uygun fiyatlı ruj var. bu yüzden renkleri çok beğenmedikçe pahallı ruj almam. Mac ise ne uygun fiyatlı nede pahallı orta statüde bir fiyat grubuna dahil. 



Fiyata gelecek olursak. önceleri 40 küsür liraya aldığımız ama zamanla git gide yükselerek günümüzde 58 tl yükselerek raflarda yerini almış durumda.




Bende ki renkleri Retro. Kinda sexy, Mehr






Kinda sexy artık toplumun en bilindik mac ruju ünvanına erişmiş, beyaz tenlilere yakışan bir ruj. Tabi ki diğer temleri bilemeyeceğim çünkü ben beyazım ama bana sorarsanız alt ton önemli olan ben pembe alt tonu arkadaşlara yakışacağını çok düşünmüyorum ve dudak renginiz kendiliğinden kiraz dudak diye tabir edilen doğal bi rengi varsa unutmayın ki rujların rengi değişecektir. Bu tür etmenleri de katarak düşünürseniz rujun size yakışıp yakışmayacağını az çok anlarsınız. Kinda sexy mat bir yapıya sahip. Bence mac mat rujlarını çok çok başarılı yapmış. Dudağı kurutmamakla birlikte nemlendiricinin emilimini beklemeden uygula yaparsanız satin görünümü elde edip, altına baz kullanırsanız. Retro mat görünümüne sahip olabiliyorsunuz. rujun kalıcılığı bende orta seviye. bu rujun yapısı kadar dudağınızın şekli, nem oranı ve mimik kullanımından tutun günde yediğiniz içtiğiniz şey miktarına kadar değişkenlik gösterir. ,Yanı kalıcılık kişiden kişiye ve kullanıma göre değişkenlik gösterir.



Retro benim en sevdiğim ruj. Satin yapıda ama Flormar markasına ait lip pirimer ile mat yapı elde edilebilen genelde sarı ve nötr arkadaşlara yakışacak gayet hoş renge sahip bir ruj. Swatch aşağıda mevcut :)


Mehr.. Görkem Karmanın Türk toplumuna kazandırdığı şahane bir ruj olup mat yapıya sahiptir. nasıl tarif edilir reni bilemiyorum ama gül kurumsu morumsu pembemsi harika bir ruj..





Swatchları internetten aldım. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Başka bir yazıda görüşmek üzere. <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder