8 Mayıs 2016 Pazar

L'orael Nutri Gold Yüz Bakım Yağı


Herkesin adını sık sık duyduğu içinde ki yağların bolca övüldüğü kimine göre 
sivilce yapıyor, Kimine göre sadece nemlendirici falan filan. Bence bu yağ
kuru ve normal ciltlere neden sorusuna gelirsek zaten rahatlatmayı ve ışıldamasını
 vaat ediyor kuru ciltler bilir. yüzün gerilmesini çatlamasını kuruluktan soyulmasını ne
 sürerseniz sürün pul pul durmasını buna face and body dahil. işte bu noktadayken 
Watsons kozmetik marketlerinin indiriminde tamamen benimle ilgilenen bayanın önerisiyle 
aldığım bir ürün. Bu arada Akbatı Watsons çalışanlarının tatlılığı sevencenliğinden bahsetmeden edemeyeceğim. Neyse aldım eve geldim. Garnier markasının 3 ü bir arada saf ve temiz ürününü maske olarak kullandım. Sonrasında yağdan elime 3 damla kadar aldım elimde iyice ısıttım ve acuç içlerim ile tampon hareketlerle uyguladım. Sonuç mükemmel. bu gün dışarı çıkmama rağmen fondöten kullandığımda aynı sonuç oluşacak mı diye bakmak amaçlı makyaj yaptım ve inanılmaz 3 günde yaklaşık 2 aydır yaşadığım bu pul pul durma sendromunun sonuna geldim. aldığımdan beri barışamadığım Revlon Color Stay fondöten artık duruşuna hayran olduğum fondöten olarak koleksiyonumda yerini aldı. Teşekkürler L'orael Paris.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder