10 Eylül 2014 Çarşamba

The Body Shop-Body Butter Duo Beurre Corporel



             Eveeeeet sonbaharın gelmesiyle ve kışın yaklaşmasıyla birlikte en bi severek kullandığım kremim hakkında yazacağım. Öncelikle #Body #Shop' un cilt üzerinde başarılı bir marka olduğunu düşünüyorum çünkü beyaz tenli ve ve hassas bir yapıya sahip cildim var. Kullandığım #body #mistler cildimi önce bir yakar hafif pembeleştirir. Ama Body Shop da bu gününe kadar öyle bir sıkıntı yaşamadım yanı bu duo kremlerden herkesin edinmesi gerektiğini düşünüyorum. Benim tercihim vanilya yönündendi. Geçelim kremimizin iç kısmına..

Gördünüz gibi kremin iki ayrı kısmı var. Sol taraftaki inanılmaz yoğun bir kıvama sahip kışın ellerı çatlayan pul pul dökülen arkadaşların yumuşacık gezmesını sağlayacak bir yapıda olduğunu düşünüyorum .
Elimde gördüğünüz gibi koyu bir kıvama sahip kesinlikle yapış yapış olmuyorum ama belirtmeliyim ki ben oldukça kuru bir cildim. Karma ve yağlı ciltler için sanırım biraz yapış yapış hisse verebilir. Kremin diğer kısmı ise normal bir yapıya sahip günlük kullanıma uygun olduğunu düşunuyorum. Kremin kokusuna gelicek olursak şekerli kokular sevenler için oldukça hafif tatlı bir vanilya gelecektir. Ama sevmeyene ağır gelecektır daha çiçeksi çeşitlere yönelebilirler. Krem 200 ml dir. Ben alırkende biyatı yanlış hatırlamıyorsam 40 tl cıvarındaydı. Ürünü alalı bir sene oluyor. Buna ramen hiç bir bozulma görmedim sadece kışın kullandığım için sizede yaklaşik 1 kış hatta daha fazlası yetecektir. Herkese sağlıklı güzellik dolu günler diliyorummmmm ☺

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder